Na naši šoli smo združili kreativnost in prijaznost v prav poseben dan. Ob dnevu brez šolske torbe so učenci pokazali svojo izvirnost in v šolo prišli z različnimi nenavadnimi “torbami” – od košar do kovčkov in celo škatel za čevlje. V razredih so potekale dejavnosti, ki so spodbujale prijaznost, sodelovanje in razmislek o tem, kako lahko z majhnimi dejanji polepšamo dan sebi in drugim. Dan je bil poln smeha, topline in domišljije, ki nas je vse navdihnila.
V 1. razredu so učenci izdelali za prijatelja kamenček prijaznosti. Kamenčke bodo celo šolsko leto imeli v šolski torbi- za srečo. Igrali so tudi družabno igro Prijazne besede.
V 2. razredu so se v jutranjem krogu pogovarjali, kaj je prijaznost. Učenci so oblikovali plakat s prijaznimi mislimi, ki so ga obesili na pano v šolski avli. Na pločniku so s kredami za asfalt zapisali mimoidočem prijazen pozdrav: LEP DAN, POZDRAVLJENI.
Učenci 3. razreda so med seboj prijatelji in prijazni drug do drugega. Svojemu sosedu v šolski klopi so namenili nekaj prijaznih besed, opazili njegove pozitivne lastnosti, ga pohvalili in to zapisali na list papirja ter izobesili na razredno oglasno desko.
Učenci 4. razreda so se v tem tednu igrali pri naravoslovju skupinsko igro s karticami, s katero so ponavljali učno snov, pri matematiki pa so utrjevali pisno seštevanje in odštevanje z igro.
Učenci 5. razreda so napisali pozitivna sporočila za svoje sošolce, ki so jih nato anonimno izmenjali v “poštnem predalu” v učilnici. Kdor je želel, je prebral svoje sporočilo. Čez dan so izvedli različne »prijazne izzive«, ki so nam polepšali dan. Prebrali smo tudi tibetansko ljudsko pravljico O miški in slonu in se pogovarjali, kako lahko drobna dejanja nekoga zelo osrečijo.
V podaljšanem bivanju so učenci 1. in 2. razreda izžrebali enega učenca iz svoje skupine in izbranemu sošolcu/sošolki narisali nekaj lepega, nekaj samo za njega/njo. Tretješolci so risali na temo prijaznosti.
Učenci 4. in 5. razreda so se v podaljšanem bivanju pogovarjali o občutkih, ki nas preplavijo, ko je nekdo prijazen z nami – nas pohvali, nam nameni lepo besedo, nas pozdravi … in o občutkih, ki jih zaznamo, ko smo mi prijazni. Lepe misli so zapisali na liste in jih pripeli na pano v avli šole.